Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 17 euro
Opleiding: MBO
Werkgever: Randstad
Regio: Noord-Holland
Plaats: HOOFDDORP
Postcode: 2132JP

Vind jij het leuk om je collega’s te helpen bij hun IT-problemen? En heb jij al ervaring in de IT en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan als Helpdeskmedewerker IT bij KPN.

Op de IT-helpdesk ben jij het aanspreekpunt voor al je collega’s voor hulp bij vragen over de systemen en applicaties. Jij weet dan je collega’s goed te ondersteunen, waardoor ze ongestoord gebruik kunnen maken van hun van PC’s en applicaties. En waar kan je dit dan nog beter doen bij KPN, de grootste provider van Nederland.

wat bieden wij jou

  • Mooi salaris op basis van jouw kennis en ervaring
  • Veelzijdige functie met uitdagende projecten
  • Een goede werk- en privébalans
  • Wisselende locatie tussen Hoofddorp en Diemen
  • Mooi budget van€1500 voor jouw ontwikkeling
  • Werken bij de grootste provider van Nederland

wie ben jij

Als Helpdeskmedewerker IT ben jij klant- en servicegericht en sta je graag klaar om jouw klanten en collega’s te helpen bij vragen over IT. Geduldig weet jij de vragen of verzoeken te analyseren en waar mogelijk al op te lossen. En wanneer je niet direct tot een oplossing kan komen, weet je tijdig hulp in te schakelen bij je meer ervaren collega’s in je team. Je hebt goede communicatieve vaardigheden waardoor je al jouw klanten of collega’s vriendelijk te woord kan staan. En waarbij je ook overtuigend een advies kan geven over het juiste gebruik van de systemen.

  • Je hebt minimaal een MBO-4-opleiding
  • Je hebt kennis van applicaties en hardware
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden
  • Je spreekt en schrijft de Nederlandse taal goed

wat ga je doen

Als medewerker Servicedesk voor twee zakelijke klanten van KPN maak je als Helpdeskmedewerker IT deel uit van een dedicated team. Je werkt op locatie van twee groot zakelijke klanten op de locaties Diemen en Hoofddorp. Het onsite-team bestaat uit agents, knowledge owners, incident coördinatoren en deskside Supportmedewerkers. Onderling is er veel contact en wordt er gerouleerd.

Je doel is het helpen van eindgebruikers door problemen op te lossen, het beantwoorden van vragen en het geven van ondersteuning en tips om efficiënter gebruik te maken van IT-middelen. Je geeft ondersteuning op o.a. laptops, smartphones, tablets, vaste- en mobiele telefonie en draagt in zeer hoge mate bij aan de klanttevredenheid. Eindgebruikers kunnen via verschillende contactkanalen problemen of vragen aankaarten: telefonisch, chat, balieof via de selfservice portaal. Je zorgt ervoor dat deze meldingen geregistreerd, geanalyseerd, beoordeeld en opgevolgd worden, waarbij de voorkeur is om het direct op te lossen.

  • Namens KPN bij twee zakelijke klanten IT-support bieden
  • Helpen van eindgebruikers door problemen op te lossen
  • Je zorgt ervoor dat meldingen geregistreerd, geanalyseerd, beoordeeld en opgevolgd worden

waar ga je werken

Binnen de Service Desk Integration van KPN zijn ruim 300 IT-professionals het aanspreekpunt voor alle meldingen over de IT-omgeving van gebruikers. Zij zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en beschikbaarheid van netwerk-, server-, desktop- en laptopproducten van hun klanten.

  • Een uitdagend en afwisselend werkgebied
  • Een prettige werkomgeving
  • Een kans om je te ontwikkelen en verder te groeien

sollicitatie

Herken jij jezelf in het bovengenoemde profiel? Neem dan snel contact met ons op en wie weet werk jij binnenkort wel bij KPN!

Voldoe jij nog niet helemaal aan de functie-eisen, maar heb je wel interesse in deze baan? Neem dan contact met ons op voor meer informatie over werken en leren via onze (vak)opleidingsmogelijkheden van Randstad.

#randstadit

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Trefwoorden:

,