Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 4700 euro
Opleiding: MBO
Werkgever: Randstad
Regio: Gelderland
Plaats: APELDOORN
Postcode: 7333NP

Wil jij werken in een dynamische werkomgeving binnen de maritieme sector? Wij zijn namelijk op zoek naar een toegewijde customer support engineer. Je bent dus niet alleen bedreven in het begrijpen en oplossen van technische vraagstukken, maar je beschikt ook over sterke communicatieve vaardigheden om complexe informatie over te brengen naar onze klanten. Je zult een centrale rol spelen in het oplossen van problemen, het verstrekken van technische ondersteuning en het opbouwen van sterke relaties met onze klanten.

wat bieden wij jou

  • een salaris tussen de€ 3200,- en € 4700,- p.m.
  • 32 tot 40 uur per week
  • aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden
  • wachtdienstvergoeding van€ 627,80 (per week*)
  • werken in een internationale omgeving
  • Apeldoorn

wie ben jij

Als customer support engineer vorm je een integraal onderdeel van ons dynamische customer support&service engineering team. Jouw expertise omvat zowel software als hardware, om klanten op een doeltreffende manier te ondersteunen. Vanuit jouw pro-actieve houding, ben je bereid verantwoordelijkheid te dragen. Je zorgt er namelijk voor dat grootschalige sonar-installaties operationeel blijven. Wanneer dit niet het geval is, kunnen de gevolgen op grote schaal van invloed zijn.

  • je hebt mbo 4 / hbo-bachelor werk- en denkniveau
  • uitstekende beheersing van de Nederlandseén Engelse taal in woord en geschrift
  • ervaring in de ICT-servicedesk of een vergelijkbare ICT-functie
  • Kennis van Linux, beveiliging aspecten, software-engineering en datanetwerken.

wat ga je doen

Het is half 10’s ochtends en je krijgt bericht dat er problemen zijn met één van de sonar-installaties rond de haven van Antwerpen. Deze melding neem jij in ontvangst en zorgt ervoor dat het bij de juiste persoon terechtkomt. Het is fijn als je affiniteit hebt om het jargon te snappen, maar je gaat dat niet zelf op te lossen.

Als customer service medewerker is geen dag hetzelfde bij deze opdrachtgever. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de zakelijke klant. Je ondersteunt voornamelijk per telefoon, maar ook per mail. Je luistert naar de klant om een goede inschatting te maken van het probleem. Om dit op te lossen, schakel je field service monteurs in en koppel je met projectleiders. Jij verdeelt het werk onder de monteurs. Ongeveer 25% van de tijd gaat het om de planning van structureel onderhoud. In de andere gevallen ondersteun je de klanten bij storingen. Aangezien dit om internationale klanten gaat, spreek jij vloeiend Engels.

  • beheren van serviceovereenkomsten en rapportages verzorgen;
  • identificeren van procesverbeteringen en bijdragen aan de implementatie daarvan;
  • ondersteunen van klanten bij problemen en overige hardware-reparaties.

waar ga je werken

De organisatie levert wereldwijd geavanceerde oplossingen om de veilige en efficiënte beweging van mensen en goederen in de maritieme sector te bevorderen. De dienstverlening is gericht op scheepvaartverkeer, havens en terminals op internationale schaal. Denk daarbij aan gerenommeerde havens zoals Abu Dhabi, Hong Kong, Los Angeles, Rotterdam en Shanghai.

  • mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei;
  • een premievrij pensioen, waardoor je netto meer overhoudt iedere maand;
  • 27 vakantiedagen + gemiddeld 5 brugdagen per jaar. je bent bijvoorbeeld altijd vrij tussen kerst en oud en nieuw, zonder hiervoor vakantiedagen in te zetten!

sollicitatie

Geïnteresseerd in deze vacature als customer service medewerker in Apeldoorn? Reageer dan snel door op onderstaande sollicitatiebutton te klikken. Graag ontvangen wij van jou een recent cv. Heb je nog vragen na het lezen van deze vacaturetekst? Bel/mail ons dan gerust.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Rubriek:

Trefwoorden:

,