Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 23.72 euro
Opleiding: MBO
Werkgever: Randstad
Regio: Gelderland
Plaats: Ede
Postcode: 6716BX

Heb jij een technische achtergrond en wil jij je verdiepen in de wereld van KPN? Ben jij servicegericht en kan jij communicatief sterk? Dan zijn wij op zoek naar jou. Voor KPN in Ede zijn wij op zoek naar servicedesk medewerker voor de VoIP afdeling. Benieuwd wat dit precies inhoudt? Lees dan gauw verder!

wat bieden wij jou

  • € 18,10 – € 23,72 op basis van jouw werkervaring
  • € 1500 budget voor jouw ontwikkeling
  • na een jaar vast in dienst
  • 40% op kantoor en 60% thuiswerken
  • reiskostenvergoeding + thuiswerkvergoeding
  • pensioen opbouwen via Randstad

wie ben jij

Jij denkt graag in oplossingen en hebt een servicegerichte houding. Je kan goed schakelen en overzicht houden. Je bent flexibel en vind het niet erg om avond- en nachtdiensten te draaien. Je bent leergierig en bent altijd op zoek naar meer kennis en vaardigheden. Daarnaast beschik je over de volgende eigenschappen:

  • mbo-4 werk- en denkniveau;
  • flexibel inzetbaar en geen moeite met avond en nachtdiensten;
  • kennis van VoIP is een voordeel maar geen vereiste;
  • aantoonbare affiniteit met techniek of ICT;
  • goed beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

wat ga je doen

Als servicedesk medewerker bied jij ondersteuning aan zakelijke klanten op het gebied van Internet, Security, Cloud, Hosted Voice, Mobiel en Alarm. Dankzij het VoIP netwerk van KPN is dit allemaal mogelijk via een verbinding. Als servicedesk medewerker krijg je daarom te maken met verschillende soorten problemen. Je krijgt de regie over je eigen tickets en mag deze van begin tot eind oplossen. Kom je er niet uit? Geen probleem! Je collega’s staan dag en nacht klaar om je te helpen. Daarnaast beschikken je collega’s over veel kennis en delen ze met liefde hun kennis. Je werkdagen zullen er als volgt uitzien:

  • analyseren van klantproblemen en vertalen naar een technisch kwalitatief goede oplossing;
  • regie voeren over complexe problemen en het juist aansturen van alle betrokken partijen;
  • actief communiceren met zakelijke klanten over de voortgang van de oplossing.

waar ga je werken

Als servicedesk medewerker kom je te werken op het KPN-kantoor in Ede. In dit voormalige kantoor van RoutIT zit nu het KPN Partner Netwerk. Op deze locatie zitten verschillende afdelingen die allemaal bezig zijn met het faciliteren van de beste ICT-oplossingen. Daarnaast zit er een leeromgeving en een ruimte waar de nieuwste producten aan klanten worden getoond.

sollicitatie

Ben jij de persoon die wij zoeken? Kom dan vandaag nog bij ons in de lucht. Wie weet schuif jij binnenkort aan bij KPN. Tot zo!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Rubriek:

Trefwoorden:

,