Klik hier voor meer Informatie

Werkgever: Advisie
Adres: Eemnes
Regio: Provincie Utrecht
Plaats: Eemnes
Land: NL
 

Functieomschrijving

De servicedesk is het kenniscentrum binnen Advisie en staat dagelijks in contact met onze klanten om het gebruik van onze producten te optimaliseren. Jouw team bestaat uit een groep enthousiaste collega-specialisten die ambitieus zijn en tot het uiterste gaan om het beste voor de klant te betekenen. Als servicedesk-specialist heb jij de expertise in huis en ben je hét aanspreekpunt voor de klant.

Jouw rol is essentieel voor de klanttevredenheid en je krijgt daarmee veel verantwoordelijkheid. Je werkt niet via een script en geen dag is hetzelfde. Je gaat de vraag van de klant zo goed mogelijk achterhalen en jij biedt ze de beste oplossingen. Deze functie biedt een uitstekende gelegenheid om veel te leren, kennis op te doen en jezelf te ontwikkelen. Je bent gecertificeerd professional of wij trainen jou binnen 4-6 weken tot een gecertificeerd professional. Ook daarna blijven we continu investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling.

Trefwoorden:

,