Klik hier voor meer Informatie

Werkgever: NLwerkt
Adres: Bussum
Regio: Noord-Holland
Plaats: Bussum
Land: NL

Wacht niet te lang met reageren! klik hier voor meer gedetailleerde informatie

Business Support & Quality Assurance medewerker

(minimaal 28 uur per week, werkdagen in overleg)

In deze functie bied je ondersteuning bij de effectieve en efficiënte inrichting van de processen en diverse applicaties binnen Sedgwick Medas. Je ondersteunt bij het implementeren van verbeteringen en standaardisatie op basis van proces gerelateerde kwaliteitsmeldingen. Ook zorg je voor begrip voor de processen wat resulteert in een optimale samenwerking en meerwaarde voor de diverse teams en afdelingen.

Kortom, in deze cruciale rol zal je de dagelijkse bedrijfsvoering ondersteunen en de kwaliteit van onze uitgebreide diensten waarborgen.

Tot je verantwoordelijkheden behoren:

  • Signaleren en voorstellen maken van mogelijke verbeteringen;
  • Inrichten van functionaliteiten en formats;
  • Toetsen van gebruikerswensen;
  • Functioneel beheren van diverse applicaties;
  • Werkprocessen en handboeken opstellen en onderhouden;
  • Rapportages en analyses maken voor onder andere het MT met betrekking tot kwaliteitsmeldingen.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Er zijn volop kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen Sedgwick Medas, zowel qua verdieping als verbreding;
  • Je komt in een organisatie met een grote diversiteit aan opdrachtgevers en dossiers;
  • Je ontvangt een marktconform salaris, afgestemd op jouw opleiding en ervaring;
  • Jaarlijks krijg je 28 vakantiedagen (op basis van een fulltime dienstverband). Meer vrije dagen nodig? Bij Sedgwick kun je voordelig extra dagen kopen;
  • Je krijgt 8% vakantiegeld, een feestdagentoeslag, en reiskostenvergoeding;
  • Je hebt flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken.

Ben jij onze nieuwe collega?
Je beschikt over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Aantoonbare ervaring als op het gebied van procesmanagement of kwaliteit;
  • Affiniteit met applicatiebeheer en ICT;
  • Kennis van de administratieve processen (LEAN) in een support organisatie;
  • De juiste competenties zoals zelfstandig, kwaliteit- en resultaatgericht daarnaast kan je probleem oplossend te werk gaan, kan je goed samenwerken, neem je initiatief en kan je goed de voorgangen bewaken met oog voor detail;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.

Wij zijn Sedgwick
Sedgwick is een Internationale organisatie en marktleider op gebied van schade-expertise en schadebehandeling. In Nederland zijn we al ruim 100 jaar actief als schade-expertisebureau op alle mogelijke gebieden. Jouw 31.000 nieuwe collega`s in 82 landen vertegenwoordigen verschillende achtergronden en culturen en werken vanuit de filosofie Caring Counts. Zorgdragen voor mensen en organisaties staat bij ons altijd centraal.

De divisie Sedgwick Medas

Sedgwick Medas is gespecialiseerd in het verzorgen van het gehele medisch traject in zaken rond medische claims. Onze opdrachtgevers zijn voornamelijk verzekeringsmaatschappijen, schaderegelings- of expertisebureaus en advocatenkantoren.

Is dit jouw baan?
Reageer dan door jouw cv en motivatie te uploaden via de “solliciteer” button. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Stéphanie Verbeek (Recruitment Consultant) via 06-50154150 of recruitment@nl.sedgwick.com
Een pre-employment screening maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Heb je vragen over de functie?
Gurkan Fidan (Manager Business Support & Quality Assurance) beantwoordt jouw vragen graag. Je kunt Gurkan bereiken via 035-6941541 of via gurkan.fidan@nl.sedgwick.com

We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Trefwoorden:

,