Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 27.21 euro
Opleiding: MBO
Werkgever: Randstad
Regio: Utrecht
Plaats: UTRECHT
Postcode: 3521AZ

Op een (elektische) fiets door Utrecht gaan op 5 verschillende locaties van de gemeente Utrecht? Kom werken als servicemedewerker ICT.

wat bieden wij jou

  • 5 dagen van 3 uur
  • tijdelijk met uitzicht op vast
  • 5 verschilende werkplekken
  • salaris naar kennis en ervaring
  • gemeente Utrecht
  • je helpt interne collega’s

wie ben jij

Als Medewerker Servicedesk ICT, ben jij in staat om zelfstandig te werken. Uiteraard heb je collega’s
bij het Serviceplein voor collegiaal overleg. Je vindt het leuk om collega’s te helpen en uitleg te geven,
waarbij niet alle collega’s evenveel ICT kennis hebben. Je bent leergierig, flexibel en communicatief
sterk. Je weet een probleem snel te doorgronden zodat je in staat bent om de vraag van collega’s te
beantwoorden. Dit doe je vanuit een sterke klant- en servicegerichte houding. Je kunt knelpunten
signaleren en feedback geven en ontvangen.

  • Mbo niveau 3/4 werk- en denkniveau, bij voorkeur heb je een applicatiebeheer of soortgelijkeopleiding afgerond;
  • je hebt ervaring met o.a. Microsoft Windows 10, Azure, Office 365 (Outlook, Word, Excel,Teams), Vmware, Avaya, ITIL, SAP, en Ivanti Workspace;
  • je bezit de nodige vakinhoudelijke kennis en ervaring op gebied van van ICT (hard-&software).

wat ga je doen

In de functie van Medewerker Servicedesk ICT ben je verantwoordelijk voor de behandeling van alle
ICT gerelateerde vragen en/of meldingen van de medewerkers van primair Stadsbedrijven, we werken
van uit diverse locaties in de stad (Tractieweg maar ook vijf wijkposten in de stad). Je neemt
vragen/meldingen aan van collega’s die gebruik maken van de fysieke servicebalie, maar ook via de
telefoon, e-mail of intranet. Dit zijn voornamelijk vragen over gebruikersondersteuning op het gebied
van kantoorautomatisering zoals inlogproblemen, hard- en software problemen. Ook het helpen bij
herinstallaties/configuraties is onderdeel van je werk, evenals het instrueren van gebruikers en
ondersteuning bieden op door Stadsbedrijven specifiek gebruikte applicaties.

  • collega’s te woord staan en helpen
  • behandelen van ICT gerelateerde verstoringen en meldingen via het Serviceportaal endaaraan gekoppelde systemen;
  • beantwoorden van vragen/meldingen via de telefoon/e-mail;
  • adequaat registreren en afhandelen van vragen en meldingen;
  • proactief informeren van gebruikers;
  • begeleiden van collega’s bij ingebruikname van nieuwe soft- en hardware;
  • opstellen van rapportages over meldingen en verstoringen;
  • afhandelen van klachten.

waar ga je werken

Het dagelijkse werk van Stadsbedrijven is hét visitekaartje van de gemeente Utrecht.
Onze missie: gezond en prettig stedelijk wonen, werken en leven voor iedereen. Nu en in de
toekomst. Stadsbedrijven is de grootste uitvoeringsorganisatie van de Gemeente Utrecht en zorgt dat
Utrecht schoon, heel en veilig blijft. Verdere digitalisering en inzet van ICT is hierbij essentieel!

sollicitatie

Ben je enthousiast over de opdracht? Solliciteer dan nu met een cv en motivatiebrief.

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Rubriek:

Trefwoorden:

,