Klik hier voor meer Informatie

Salaris: 3200 euro
Opleiding: MBO
Werkgever: Randstad
Regio: Zuid-Holland
Plaats: BARENDRECHT
Postcode: 2993LK

Wij zijn op zoek naar een communicatief vaardige en enthousiaste 2e lijns helpdeskmedewerker.

Jij neemt de verantwoordelijkheid voor het aannemen van alle incidenten en bent in staat om snel te schakelen. Binnen een gezellig en hecht team zijn er voldoende mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling.

wat bieden wij jou

  • Werkplezier staat hier hoog
  • Tijdelijk met uitzicht op vast
  • Barendrecht
  • 32 a 40 uur
  • Loon tussen de€2300.- en max €2800.- per maand

wie ben jij

Of je nu toe bent aan de tweede stap in je carrière of een ambitieuze starter bent die de uitdaging durft aan te gaan, wij zoeken naar iemand zoals jij. Je voelt je thuis in een informele, dynamische omgeving en geniet van het contact met mensen. Als echte duizendpoot ben je in staat om veelzijdig telefonisch contact te hebben en zet je graag dat extra stapje om de verwachtingen van je klanten te overtreffen. Daarnaast ben je nauwkeurig, stressbestendig en klantvriendelijk, zowel naar interne als externe klanten toe.

  • MBO+ werk- en denk niveau;
  • Tussen de 0 en 2 jaar relevante werkervaring op ICT gebied;
  • Kennis van Microsoft SQL en Windows server is een pré;
  • Communicatief vaardig in woord en schrift;
  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken en bent betrouwbaar en integer;
  • Kennis en kunde van veiligheid, beveiligingstechnologieën en ITIL is een grote pre, maar geen must!
  • foundation is een pré.

wat ga je doen

In deze rol maak je een essentieel onderdeel uit van het team. Je fungeert als de schakel tussen de klanten en het serviceteam, en het is belangrijk dat je snel kunt handelen. Voor onze servicedesk zoeken we iemand met ervaring op een helpdesk, service desk of customer support afdeling, en bij voorkeur met ervaring of sterke affiniteit met IT. Belangrijk is vooral dat je het inzicht en de interesse hebt om de materie op onze servicedesk snel op te pakken en te begrijpen.

  • Technisch ondersteunen/analyseren bij incident- en probleemmangement
  • Technische incidenten realtime detecteren en remote oplossen;
  • Data-analyse en verslaglegging richting jouw interne en externe klant;
  • Ondersteunen bij gebruikersvragen op het gebied van applicaties;
  • Remote in bedrijf stellen van kleine changes bij jou klanten.

waar ga je werken

Een groeiende organisatie (nu 135fte) met de positie van marktleider in hun specialisatie. Zij werken voor de top-500 bedrijven zoals banken, verzekeraars en grote industriële complexen.

sollicitatie

Ben je op zoek naar een afwisselende baan waarbij geen dag hetzelfde is, denk je in oplossingen in plaats van problemen en werk je graag in teamverband, reageer dan snel want je kan maandag al aan de slag!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

Rubriek:

Trefwoorden:

,