Klik hier voor meer Informatie

Werkgever: NLwerkt
Adres: Den Haag
Regio: Zuid-Holland
Plaats: Den Haag
Land: NL

Wacht niet te lang met reageren! klik hier voor meer gedetailleerde informatie

Over de functie

In deze functieben je onderdeel van de HR afdeling. De afdeling bestaat, naast jou, uit een HR manager, twee HR medewerkers en twee recruiters die nauw en met veel plezier samenwerken. Als HR business partner zijn je werkzaamheden zeer uiteenlopend en is geen werkdag hetzelfde. Je houdt je bezig met het ontwikkelen, implementeren en uitvoeren van het HR beleid, bent verantwoordelijk voor diverse HR projecten en zorgt voor de implementatie van (nieuwe) wet- en regelgeving. Samen met de HR manager ben je aanspreekpunt van de afdeling en adviseer je leidinggevenden en medewerkers van diverse secties en stafafdelingen over de volle breedte van HR.

Als HR business partner bewaak je het welzijn, de ontwikkeling en het functioneren van medewerkers, onder andere door proactief informatie in te winnen bij leidinggevenden en medewerkers. Je adviseert en ondersteunt leidinggevenden bij het voeren van functionerings- en beoordelingsgesprekken en voert het ziekteverzuimbeleid in het kader van de Wet Verbetering Poortwachter uit. Hierbij ben je casemanager voor langdurig zieken en voer je indien nodig verzuimgesprekken. Ook ben je verantwoordelijk voor een aantal projecten, zoals op het gebied van performance management en welzijn en vitaliteit.

Jerapporteert aan de HR manager en stuurt functioneel een HR medewerker aan. Ook werk je intensief samen met je andere collega’s, bijvoorbeeld met de recruiters. Zo word je met enige regelmaat betrokken bij werving en selectieprocedures en voer je arbeidsvoorwaardengesprekken. Oftewel, een veelzijdige en mooie rol voor een enthousiaste HR professional die toe is aan een volgende stap!

Over ons

BarentsKrans is een onafhankelijk, Nederlands advocaten- en notarissenkantoor. Met ruim 170 kantoorgenoten werken wij aan mooie juridische uitdagingen, zowel nationaal als internationaal. Wij zijn gevestigd in een modern kantoor op een historische locatie in het centrum van Den Haag. Onze advocaten en notarissen worden ondersteund door het secretariaat en de stafafdelingen, waaronder de financiële administratie, compliance, learning & development, facilitaire zaken, HR, ICT en communicatie.

Jouw profiel

  • je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding in de richting van Human Resource Management of een andere relevante studie;
  • je hebt minimaal vijf jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld als HR adviseur, HR manager of HR business partner;
  • affiniteit met de juridische branche of zakelijke dienstverlening is een pre;
  • je kunt je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend uitdrukken in het Nederlands, en
  • je bent bij voorkeur zo snel mogelijk voor vier of vijf dagen per week beschikbaar (een latere startdatum is bespreekbaar).

Ons aanbod

  • een volgende stap in je carrière als HR professional bij een groot en professioneel kantoor in het centrum van Den Haag met een goede reputatie en hoge rankings (o.a. The Legal 500, Chambers en PropertyNL);
  • een zelfstandige rol met veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatieven;
  • de mogelijkheid tot het jaarlijks volgen van trainingen of cursussen om jezelf zowel persoonlijk als zakelijk te ontwikkelen;
  • een eigen werkplek op een kamer met je directe collega’s en goede voorzieningen om één of twee dagen per week vanuit huis te werken;
  • een informele werkomgeving met veel leuke kantooractiviteiten, zoals teamuitjes, donderdag- en vrijdagmiddagborrels, kantoorfeesten en een wintersportweekend;
  • een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • een goed salaris van min. € 3.503,- en max. € 6.169,- bruto per maand op fulltime basis (37,5 uur per week) afhankelijk van je werkervaring, kennis en competenties, en
  • minimaal 28 vakantiedagen op fulltime basis, 8% vakantiegeld, een goede pensioenregeling, de mogelijkheid om je aan te sluiten bij onze collectieve zorgverzekering, een laptop en iPhone en een volledige ov-reiskostenvergoeding.

Solliciteren

Ben jij de dedicated HR business partner die wij zoeken? Stuur ons dan je sollicitatiestukken via het sollicitatieformulier op onze website. Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met onze recruiters. De sollicitatieprocedure bestaat in beginsel uit twee gesprekken en een referentiecheck, eventueel aangevuld met een assessment. Een pre-employment screening, waarbij het aanleveren van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een onderdeel is, maakt deel uit van de procedure.

Wij nemen uitsluitend sollicitaties in behandeling die via onze website zijn binnengekomen. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt uitdrukkelijk niet op prijs gesteld.

Rubriek:

Trefwoorden:

,