Klik hier voor meer Informatie

Werkgever: NLwerkt
Adres: Utrecht
Regio: Provincie Utrecht
Plaats: Utrecht
Land: NL

Wacht niet te lang met reageren! klik hier voor meer gedetailleerde informatie

voor (aankomende) artsen in dienstverband. De LAD houdt zich bezig met de arbeidsvoorwaardelijke belangen van haar achterban en zet zich in voor een gezond en veilig werkklimaat.

De LAD is aangesloten bij FBZ, de vakbond voor zorgprofessionals. Bij FBZ zijn tal van beroepsverenigingen aangesloten, die samen zo’n 46.000 leden vertegenwoordigen. FBZ houdt zich net als de LAD bezig met de arbeidsvoorwaardelijke belangen van haar achterban. Daarnaast verleent FBZ individuele juridische ondersteuning aan zorgprofessionals bij arbeidsvoorwaardelijke kwesties, zoals bij een re-integratie of arbeidsconflict.

Zowel FBZ als de LAD sluiten cao’s en behartigen de werknemersbelangen in de breedste zin van het woord. Het gezamenlijke bureau van FBZ en de LAD is gevestigd in Utrecht en telt zo’n 38 medewerkers.

Voor het gezamenlijke bureau van beide organisaties zoeken we een enthousiaste

Secretaresse met uitstekende ICT-vaardigheden (32 uur)

Functieomschrijving

In deze uitdagende en veelzijdige functie bied je secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning aan directie, juristen, onderhandelaars en andere collega’s. Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s en stakeholders van beide verenigingen. Je werkt nauw samen in een team met vier collega’s.

Tussendoor draai je je hand niet om voor het verzenden van een mailing, beoordeel en beantwoord je de binnengekomen mail in diverse mailboxen op relevantie en urgentie en beantwoord je de telefoontjes die binnenkomen.

Voor het bestuur en de algemene vergadering van de FBZ bereid je de planning en agenda voor. Je zorgt voor verzending van de vergaderstukken en maakt een verslag van de vergadering. Ten slotte bewaak je de opvolging van de actiepunten.

Voor FBZ Rechtshulp, de juridische afdeling van FBZ, ben je het eerste aanspreekpunt bij vragen. Je registreert deze en zet ze adequaat door naar de juristen.

Functie-eisen

Is deze functie jou op het lijf geschreven en voldoe je aan de volgende eisen? Dan zoeken wij jou!

· Mbo-/hbo werk en denkniveau;

· Je hebt een proactieve en dienstverlenende instelling;

· Zelfstandig en samenwerken met een leergierige houding is jou niet vreemd

· Je kan goed werken met MS Office 365;

· Je bent klantgericht. Je vindt het leuk om te structureren en nieuwe projecten aan te gaan;

· Je kunt snel schakelen en prioriteiten stellen en communicatief ben je zeer vaardig.

Wat bieden wij jou?

· Een veelzijdige functie in een informele, collegiale werksfeer op een open werkvloer;

· Een marktconform salaris (op basis van een fulltime dienstverband € 3.560,- tot maximaal € 4.867,-, afhankelijk van niveau en ervaring);

· Een maandsalaris vakantietoeslag en 2¼ % eindejaarsuitkering.

Geïnteresseerd?

Stuur dan vóór 2 april a.s. je motivatie met cv aan drs. Caroline van den Brekel (directeur LAD en FBZ) naar hr@lad.nl. De eerste gespreksronde staat gepland op donderdag 4 april (middag). Het tweede gesprek vindt in de week daarop plaats (donderdag 11 april, ochtend). Heb je behoefte aan meer informatie, neem dan contact op met Caroline van den Brekel via 088-13 44 100. Of kijk op www.lad.nl of www.fbz.nl

Trefwoorden:

,